2014-04-20

Vrak

Ingen bra dag idag. Sämre än vanligt. Skyller på underliga piller och att det är söndag. Hatar söndagar. Ångest deluxe. Efter att han uttryckligen bett mig att "hör aldrig av dig igen!", så skriver han ett surt fyllesms natten mellan torsdag och fredag. När jag åtminstone börjat förlika en pyttesmula mig med tanken på att vi inte kommer höras/ses mer, så hör han av sig lite surt. Helt i onödan. Gör sig påmind. Direkt fick jag den välbekanta otäcka känslan i maggropen. Samma känsla jag haft nästan i ett år så fort jag sett att han smsat eller mailat eller liknande. Usch. Det är ingen lek det här. I alla fall inte när man är ett vrak och inte tar sig ur det.

4 kommentarer:

blue_swede sa...

Men varför hör HAN av sig, bara för att sura på dig? Mycket märkligt. Och jobbigt.

Six sa...

Full och sur. Då kommer det väl. Annars radiotystnad.

blue_swede sa...

Inte särskilt konstruktivt eller schysst. Om det inte är nåt tvärtom-språk som man körde med typ på mellanstadiet. Är det så ofta/så jobbigt, att du borde fundera på att byta nummer? Om det ändå är kört med relationen, och du blir ledsen och elakt surad på bara, äter det ju upp din energi och bara ger dåliga tankar. Bläh.
Nä, svårt att råda. Du är nog klokast att veta själv vad som är bäst för dig.

Anonym sa...

hoppas du inte svarade.
kram fr framtid